Senaste kopet

Nu har jag kommit igang med att lagga upp allt jag shoppat sen jag drog ivag pa min lilla "jorden runt resa". Jag hade noga tankt genom min packning som jag skulle ha med mig. Tyvarr tankte jag bara "backpacker" nar jag packade. Inte hade jag en tanke pa att jag faktist skulle stanna i Melbourne i 4 manader och skriva ett exjobb. Har maste man ibland faktist se lite civilicerad ut. Jag fick panik nar jag gick en svang pa stan och sag hur fint kladda alla andra var. Detta resulterade i lite shopping :) Ooops :) Men det mesta ar kopt pa rea!

image669
Jag alskar denna kofta fran Ben Sherman som jag hittade pa 50 % rea. Jag visste inte att Ben Sherman gjorde tjejklader... Det kanske ar en killkofta... Ja,ja fin ar den i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback