Drama i lagenheten

image740
Lodder i tvattmaskinen

I helgen har vi anvant var mindre bra tvattmaskin for att bland annat tvatta ballerinaskor, och det var da det hande... Jag skulle ga och satta pa vattenkokaren for att ta en kopp te, nar mina strumpor blev helt blota. Jag tittade ner pa golvet och fick se en stor pol. Det visade sig att den kommit fran tvattmaskinen. Jag ropade pa lagenhetskopisarna och vi tittade in genom luckan. Allt vi sag var en massa vitt lodder. Vi stangde av tvattmaskinen som tomdes pa vatten, men allt lodder lag kvar. Sa till slut oppnade vi luckan for att grava fran J's skor ut loddret. J fick skolja av dem under kranen, men rena var de i alla fall. Och viktigast av allt: de luktar gott nu :)

image741
K hittar en sko bland allt lodder

image742
J's skor overlevde dramat

Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

Vad gör man inte för ett par VÄLDOFTANDE SKOR!!!!!
kramar
mamma

2008-05-08 @ 07:33:35
Postat av: Ellinor

Vilken dum tvattmaskin...tycker battre om den i gamla lagenheten...

2008-05-11 @ 02:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback