Exjobbet...

Ja, anledningen till att jag ar har i Melbourne ar ju for att jag ska skriva ett exjobb.... Nu ar det bara 1 manad kvar tills det ska vara inlamnat, sa det borjar brinna lite i knutarna. Problemet ar att jag inte kommer fa nagra resultat fran mina laborationer forran om 2 veckor ungefar. Men imorgon ska i alla fall inledningen och metoden lamnas in och blir rattad. Forhoppningsvis kommer de bli godkanda under nasta vecka sa jag bara har resultat och diskussionen kvar sen! Hoppas bara att jag inte blir sagad....

Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

Vi håller alla tummarna!!!
Idag drar vi till stugan och tar med oss mormor.
Vi ska njuta av ledigheten och bara vara!!!
kramar
mamma

2008-05-01 @ 11:41:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback