Lang dag igar

Igar skulle jag och B labba tillsammans med min handledare, R. B ar honourstudent har pa Monash Universiety. Med det menas att han skriver exjobb precis som jag men pa australiensiskt vis. Det betyder att de haller pa i ett helt ar med sitt projekt samtidigt som de laser lite kurser och har en himla massa inlamningar (stackarna). Jag och B har haft samma projekt nar jag har varit har, och sen kommer han fortsatta med det projeketet nar jag aker hem. Igar var det meningen att vi tre skulle labba tillsammans innan kl. 2 da R hade lektioner att halla. Sen kom R pa den braiga ide'en att jag och B nog kunde klara oss sjalva. Sa han visade vad vi skulle gora och gick sen ivag till sin lektion. Det som skulle ha tagit 2,5 h for R att gora tog mig och B nastan 7 h! Vi var fardiga vid 5 pm... Men, men vi lyckades i alla fall gora det vi skulle gora och nu ar B expert sa han kommer klara sig sjalv utan mig nar jag aker harifran :)

Kommentarer
Postat av: K

Inte konstigt ni tog livet av dem... (Som min pappa skulle saga, USCH, morbid humor)

2008-05-16 @ 01:37:54
Postat av: Maria Wennergren

Man lär så länge man lever!!!
Bra jobbat!!
kramar
mamma

2008-05-16 @ 08:05:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback