Stipendium = JIPPI!!!

Jag sokte nagra stipendium for kanske 6 manader sen infor min tremin i Melbourne. Jag tankte att lite ekonomisk hjalp kan ju vara bra. Under en helg forra terminen svor jag over hur krangligt det var att soka stipendium och halla reda pa alla blanketter och papper som skulle skickas med. Men sa har i efterhand ar jag verkligen glad att jag fick ivag allt. Igar ringde namligen mamma och pappa och berattade att jag fatt ett till stipendium! Jag kommer inte ihag varifran det var, men glad ar jag!  Nu har jag lovat mamma och pappa att jag inte ska shoppa upp alla pengar pa en gang, sa jag ska gora mitt basta. Jag har dessutom provpackat mina vaskor och jag far inte ner en grej till :)

Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

Grattis än en gång!!!!!

Som sagt, håll i slantarna!

kramar mamma

2008-05-05 @ 07:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback