2 dagar i storstaden

Nu har jag spenderat två härliga dagar i Stockhilm. Igår var det seminarium på Apotekets huvudkontor, och idag har vi varit på läkemedelskongressen. Kul att åka på utflykt till storstadan och kul att träffa fina vänner! Här kommer lite bilder från de två senaste dagarna:


E tog med mig och M på en liten stadsvandring i gamla stan då vi bland annat hälsade på Stockholms (eller var det Sveriges) minsta staty. Vi la dit lite pengar och klappade honom på huvudet för att få lite lycka.


J, Ca och M på restaurang i gamla stan. Jag vet att vi inte blev så fördelaktiga på dessa bilder, men de var de enda två jag tog på restaurangen, så de får hamna i bloggen ändå :)


E och jag är mätta och belåtna!


Jag sov över hos E i hennes fina lägenhet (hoppas det är OK att jag sätter in den här bilden i bloggen, E?). Vi hade jättemysigt och jag tror jag kommer och väldgästar snart igen :)



Kommentarer
Postat av: Ellinor

Hej

Det är lugnt med bilden, ser ju snyggt ut hemma hos mig :) Du är alltid välkommen åter!

2008-11-12 @ 16:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback