Läkemedelskongressen


Läkemedelskongressen 2008.


Namnskylt och deltagarbevis.

I tisdags var jag som sagt pöå läkemedelskongressen i Stockholm. Det var en intressant dag, med mycket bra föreläsningar. Jag och mina klasskompisar blev bara lite förundrade över den läkare (som även är ordförande för Sveriges läkarförbund = skrämmande) som använde sina 20 min för att berätta att hon tyckte att det var helt onödigt för oss farmaceuter att jobba inom vården. Salen var full med farmaceuter som var där för att lyssna på föredrag om klinisk farmaci. Jag tror att hon måste gått in i fel sal... Hur kan man stå och säga så inför över 100 farmaceuter som är intresserade att jobba inom klinisk farmaci. Samma läkare blev rätt sågad under debatten som var en stund senare :)


Lite presenter från Läkemedelskongressen.

Kommentarer
Postat av: Klara

Vad? Det är ju under all kritik, pinsam läkare! Hon måste ha hamnat på helt fel plats och ha valt fel utb. Vi vill alla hjälpa folk att må bättre? Jäkla snorkläkare. Usch vad arg ja blir...

Trevlig helg, kram Klara

2008-11-14 @ 15:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback