Min nya kofta från Comme des Garcons


Min nya kofta

Jag hade helt glömt bort att de skulle släppa nya designerkollektionen för HM igår. Det måste ha varit dålig reklam om det i år, för de andra åren har man inte kunnat missa designersläppen... Sent på kvällen igår kom jag i alla fall på det, så jag gick ut på HMs hemsida för att se vad som fanns. Klickade hem en prickig kofta som jag tyckte var söt. Älskar koftor! Jag tog förgivet att allt i butik skulle vara slut, så jag tänkte att det var lika bra att beställa via nätet. Men jag hade fel... När jag gick förbi HM i Västerås idag (som är en av de 15 butiker som sålde kollektionen i år) fanns en massa grejer kvar. Det enda som inte fanns kvar var just den kofta jag klickade hem från hemsidan :)
Jag kommer ihåg när jag och min syster yster var på släppet av Stella McCartenys kollektion. Då tog allt slut på 5 min! Och i år finns nästan allt kvar dagen efter släppet... Hur kommer det sig? Reklamen har ju inte varit så bra i år. Sen tror jag även att den japanska designern inte är så känd bland vanliga svenssons.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback