Ny garderob för 500 kr!

En ny VILA butik har öppnat i Eskilstuna. I och med invigningen har de haft en massa bra öppningserbjudanden den här veckan. I fredags var jag där med M och T. Då köpte jag en kofta för 99 kr (kostade egentligen 399 kr) och en topp för 49 kr (kostade egentligen 299 kr).
Igår var jag där igen. Den här gången tog jag med mig K dit. Då kom jag hem med en påse med en stickad väst för 49 kr (kostade egentligen 299 kr) och ett par svarta jeans för 299 kr (ingen rabatt). Snacka om bra kap!


Svart topp och stickad kofta från VILA.


Stickad väst och svarta jeans från VILA.

En VILA butik öppnar dessutom i Västerås nu på torsdag, så du rekommenderar jag alla Västeråsare att gå dit och göra fynd!

Kommentarer
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

jättesnygga köp! kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback