Apoteket Farmaci

Idag har jag setat på föreläsningar om Apoteket Farmaci hela dagen lång på Hotell Upplandia i Uppsala. Det var kul att träffa gamla kursare igen. Har ju inte sett dem sen innan jag drog till Australien (förutom de jag åkte med förstås)! Föreläsningarna var väligt intressanta, så jag är glad att min handledare fixade dit mig (mitt apotek tillhörde egentilgen inte Uppsala-regionen, så jag borde inte varit där, men M är duktig på att fixa saker). Och det bästa av allt var frukosten, lunchen och fikat. Ni skulle ha sett efterättsbuffén!


Idag hade jag på mig detta (jag måste klippa min lugg typ igår!):

  • Prickiga höga strumpor - HM
  • Svarta leggings - Gina Tricot
  • Grå klänning - present från Uppsalakompisarna
  • Svart linne - Filippa K
  • Klockhalsband i form av ett hjärta - Marc by Marc Jacobs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback