Beslutsångest

Nu ska jag och J snart åka och hämta upp E och M på stationen i Västerås. Sen ska vi hem till lägenheten och fixa oss lite innan våa chaufförer (=världens snällaste mamma och pappa) kommer och hämtar oss och kör oss til lokalen där vår 125-års fest ska vara. Kl. 19 börjar det så då måste allt vara klart. Jag hade bestämt mig vad jag skulle ha på mig för typ två veckor sen. Men självklart får jag beslutsångest i sista sekunden... Antingen blir det svart klänning eller guldaktig klänning... What to do???



  • Svart klänning - Felippa K
  • Röda pumps - Farmors gamla
  • Silverväska - Miss Sixty
  • Ring och örhängen - Present från kusinerna


  • Gulaktig klänning - Sass & Bide
  • Svarta skor - American Eagle
  • Väska - Louis Vuitton
  • Träarmband - Miss Sixty
  • Hoops - HM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback