En dag på jobbet

En dag på apotek: Jag vill lära mig allt och det på en gång. Min handledare på praktiken tycker att det är bra när man varvar lite och provar lite olika saker. Så idag började jag dagen med att fixa kundreservationerna. Det var mycket som skulle fixas. Tror halva Eskilstuna är på väg utomlands, eller nåt. Sen var jag med på möte. Mitt apotek har haft en arbetscoach den här veckan, så det var hon som höll i mötet. Efter det ville jag lära mig kassan. Så där spenderade jag resten av förmiddagen. Apotekets kassa är något mindre komplicerad än ICAs, så det var inga problem för mig :) Efter 3 kunder klarade jag mig själv (typ), Efter lunch stod jag med min handledare i disken och hämtade recedptbelagda läkemedel, klistrade lappar på burkar och kartonger m.m. Jag fick även blanda lite penicillin helt själv :) Dagen slutade med att jag och en apotekstekniker gick genom lagret och rensade bort allt med kort datum. Jag hann med mycket idag, inser jag nu :) Men kul är det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback