Just nu


Idag har jag klarat av första dagen på praktiken på Apoteket i Eskilstuna. Jag gick upp kl. 06.00 imorse och tog tåget dit 07.35 från Västerås. 08.15 började jag och då fick jag en runttur på Apoteket. Sen har jag mest fårr en massa info om hur terminen kommer se ut. Jag och min handledare M (som är hur trevlig som helst) åt lunch på en jättegod libanesisk restaurang. Sen fick jag även lite info om egenvården innan jag blev hemskickad 13.30. De tyckte att de hade proppat in tillräckligt med info i mitt lilla huvud då :)

Nu sitter jag hemma och njuter av en smoothie och läser dagens VLT (vi fick en prenumeration av snälla mormor i inflyttningspresent).

Kommentarer
Postat av: Fru Frost

Ååh va gott, måste nog försöka slänga ihop en smootie jag oxå... =0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback