Nätshopping / liveshopping

Jag är så dålig på att gå och shoppa på stan. Jag köper det mest från nätet och får det hemlevererat. De få gånger jag gör riktigt ordentliga shoppingturer är när jag åker och hälsar på kära C i London (vilket jag gör 1 ggr/termin). Då gör vi inget annat än går på stan och shoppar. Men här hemma i Sverige är jag som sagt dålig på det. Har nu planerat att åka och häsla på M i Sthlm nästa helg, och tänkte försöka hinna me en liten shoppingtur på stan. Jag vill bland annat köpa den här koftan i 100 % kashmir från Mango. Nu sitter jag här med tröjan framför mig på deras hemsida och funderar på om jag faktist ska gå och titta efter den i butiken, eller om jag ska ta det säkra kortet och beställa hem den från hemsidan. Vill gärna ha den i grått. Men för en gångs skull tror jag att jag faktist ska titta efter den i affären och förhoppningsvis köpa den live :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback