Sovrummet före

Nu har vi nästan kommit i ordning i nya lägenheten. Sovrummet och hallen är tapetserade och nästan alla saker är på plats. Vi ska bara få upp lite tavlor och liknande, sen är allt klart. Till och med internet fungerar nu! Skönt att allt verkar bli som vi tänkt oss och att allt är färdigt innan veckan är slut. Då är det nämligen 150-års fest här i Västerås. Jag firar min 25-års dag med 5 kompisar. Det sak bli så kul! Vänner från hela Sverige kommer hit för att fira med oss (de flesta är i från Skåne :)). Och på måndag börjar jag min praktik!

Såhär såg sovrummet ut innan och unddeer tapetseringen. Bilder på hur det ser ut nu kommer snart!


Tapeten i sovrummet som den såg ut när vi fick lägenheten.


Efter lite spackel och slpining.


Syster yster och kära pappa sätter upp den nya tapeten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback