Tredje dagen på Apoteket

Då är tredje dagen på Apoteket Kronan avklarad! Eftersom jag aldrig tidigare arbetat på apotek, är det mest helt nytt för mig. Det böir mycket info som jag måste ta in och försöka komma ihåg! De gillar att "korvstoppa" mig, som de säger :)

Imorse gick jag upp 05.30. Jag tog tåget till Eskilstuna 06.35 och började jobba 07.15. Min handledare vill att jag ska vara med på morgonen och plocka upp varor den här veckan, för att lära mig hur det går till och var allt finns. Nästa vecka få jag snällare tider, men jag får ju sluta tidigare vilket inte e så dumt! Varuplockning är ju inte så jättespännande, men jag lär mig ju var allt finns och hur systemet fungerar. Hittills tycker jag att det är roligast att stå och hjälpa M i disken. Jag börjar förstå datasystemet (ATS) mer och mer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback