Examen

Nu när jag ska blogga ikapp lite tänkte jag börja från början. Det har gått snart 2 månader sen jag påbörjade mitt lilla blogguppehåll (mest på grund av mycket att göra och för lite fritid). Jag har i alla fall hunnit ta min examen! Nu är jag leg. apotekare och allt vad det innebär. Jag hade såklart en liten examensfest så här kommer lite bilder från den! Jag fick även en massa fina examenspresenter, men de är värda ett alldeles eget inlägg :)


Min J, U och syster yster M


Söta H


Syskonen L och A (J's kusiner)


Mysko-kort på T och C


Jag tillsammans med M och E som åkte långt för min skull :)


Jag tyckte jag var värd en ny outfit till examensfesten, och syster yster höll med. Så det blev ett linne och en kjol från Acne. Älskar färgen på kjolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback