Mina fina examenspresenter

Jag lovade ju att visa några av de fina examenspresenter jag fick nu i mars när jag änligen blev färdig leg. apotekare! Här
kommer de:


Fina ljuslyktor som skimrar i apotekets färger (grönt) och matchande ljus från mitt kära praktikapotek. Jag kommer sakna alla på Apoteket Kronan i Eskilstuna, men hoppas kunna komma tillbaka dit någon dag!


Fina pilgrimörhängen från J


Passfodral från A och fina blommor och fotoalbum (med en massa roliga kort med kompisgänget i Västerås från de senaste 5 åren) av H, U och M.


Örhängen från Ega från syster yster och väskhalsband från Pilgrim från E, M och E.


Örhängen från Snö från söta K och P som jag fick i posten från Malmö :) Tusen tack!


Av min älskade J fick jag en guldring med en massa swarowskikristaller. Tiffany & Co armbandet fick jag av honom i 25-års present.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback