Norge!

Bloggen har blivit lite lidande på senaste tiden på grund av att mycket har hänt i mitt liv! Jag har tagit min masterexamen och är numera leg. apotekare! Jag fick jobb i Norge och flyttade dit 1 vecka efter examen. Jag har lämnat alla nära och kära och bor numera i en liten by, och har ännu inte kunnat skaffa internet (jag måste vänta på att få mitt norska personnummer för att kunna skaffa mobilt bredband, vilkaet har tagit en evighet!)... Men så fort jag får internet kommer det bloggas för fullt igen. Jag har lagrat upp en massa kort som kommer fylla bloggen inom kort!

Vi ses snart igen!

Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

Vi väntar med spänning!!!!!

kramar

mammma

2009-04-16 @ 17:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback