Det kom ett paket för några veckor sen...

Det kom ett paket för några veckor sen, men jag har viss glömt att visa innehållet här på bloggen :) Innehållet kom i alla fall från HM (som vanligt :)) och jag blev mycket nöjd med mina köp! Eftersom jag har "en in en ut" i min garerob just nu, blev det ett antal plagg som fick offra sig för dessa nykomlingar :)


  • Svart topp i 100 % bomull - perfekt för basgarderoben
  • Vit topp i 100 % bomull - perfekt till basgarderoben
  • Svartvit jacka - 50 % rea!
  • Svart spetsklänning - 50 % rea!
  • Blå topp - 100 % silke

Bäst av allt var jackan i fuskpäls! Jag har velat ha den jättelänge, men den har varit slut överallt. Helt plötsligt hittade jag den i min storlek i HM's webshop - på rea!


Kommentarer
Postat av: H

Tänk vad mycket paket du får hela tiden, tänk om jag också kunde få några :P

2009-02-25 @ 09:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback