Underkläder från Victorias Secret



Jag lovade ju att jag skulle
visa vad paketet innehöll: Två nattlinnen, två BH:ar en massa trosor och ett par svarta läderpumps från Jessica Simpson. Jag beställde paketet den 2/1 och då stod det att det skulle levereras den 2/2, men leveransen fick betydligt fortare än så. En vecka efter att jag beställde det var det leverarat. Lite tråkigt bara att man var tvungen att betala hela 700 kr för tullkostnader. Då hade jag ju redan betalat 300 kr i fraktkostnad... Men, men... jag har ju inte vägarena förbi USA för tillfället och jag behövde lite påökning i underklädesgarderoben. Tur att allt passade, annars hade jag blivit sur!


Ett mysnattlinne och ett finnattlinne (med matchande trosor).


Mina söta nya pumps från Jessica Simpson. Luna är "Nicke Nyfiken" och måste undersöka allt som är nytt, inklusive mina skor :) Hon har även fått ett fint halsband som tecken för att hon nu officiellt är vår lilla katt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback