En tripp till Sälen


SÄLEN

I onsdags drog jag, J och syster yster till Sälen med några vänner. Mamma, pappa, lillebror med flickvän befann sig redan på plats när vi kom fram. 10,5 pers i en liten timmerstuga var trångt men mysigt :) Här kommer Sälen i bildformat:


Fint skidväder!


Min J åker skidor för första gånngen i sitt liv :)


En fin middag på
Tandådalens wärdshus. Deras buffe´var "to die for"! Man fick grilla fjällkon själv :)


En dålig bild på den goda maten :)


Vår 0,5 person var lilla charmtrollet F, som precis lärt sig gå helt själv! Han är så duktig!


F skulle få åka pulka, men han somnade i bilen på vägen till backen, så han njöt nog inte så mycket av pulkaturen. Han slumrade mest :) Han ser ut som en liten inbakad vårrulle, eller nåt :)


Vår lilla stuga som ligger mellan Tandådalen och Hundfjället.


Den enda bilden jag hade på mig själv i min kamera :) Måste sno lite bilder från lillebror. Han lyckades ta över 300 bilder under en vecka i Sälen :) Lillebrors flickvän H syns i bakgrunden. Jag tror hon fyser lite :)


En ren gick förbi :)



Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

MYYYYYSigt var det!!!!

kramar

mamma

2009-03-03 @ 13:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback