Boende i Norheimsund


Här bor jag när jag jobbar i Øystese

När jag jobbar på apotek Linnea i Øystese kommer jag bo i en liten lägenhet i Norheimsund. Lägeheten är nedre vångingen i en villa med egen ingång, eget kök, badrum osv. Inredningen är norsk och åldre, men allt fungerar bra och jag har ju en platt TV :) Chefen har dessutom fixat så jag har en TV box med över 50 kanaler, bla. svenska TV3, TV6, ZTV och MTV. Plus alla TV 1000 kanaler och allt sånt. Så om jag blir uttråkad här ute i bushen kan jag i alla fall titta på TV :)


Utsikten från köksfönstret. Ganska vackert, eller hur :)


Utsikten över centrala Norheimsund från tomten


Vardagsrum och sovrum med äldre inredning och platt TV :)


Jag har även firmabil. Hur lyxigt är inte det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback