Presenter från Sverige



När min J kom och hälsade på här i Odda för två helger sen hade mamma och pappa skickat med lite presenter :) Det enda jag hade bett om var lite plockgodis (eftersom det är så grymt dyrt här, man kan få betala upp till 20 sek per hekto!!!), men jag fick mer än så :) Lite viktig läsning fick jag också. Plockgodiset är redan uppätet (inte själv, jag lovar!) och likaså djungelvrålen. Tidningarna är lästa och den ena korsordtidningen avslutade jag idag. Så det betyder att helgen kommer bestå av den sista korsordstdningen och bilar :) Det ska bli spännande att smaka bilarna med fruxosmak (husvagnarna). Tack snälla mamma och pappa för de fina presenterna!!!

(Viktig fakta: Här heter Ahlgrens bilar Ahilgrens biler och Karamellkungen heter Candy King :) Jag har inte sett någon Djungelvrål, så det tror jag inte att de har här i Norge)

Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

Har också löst korsord och mumsat godis idag. Det har regnat en hel del nu när vi är stugan. Rätt mysigt att krypa in i stugvärmen och bara slappa.

kramar

mamma

2009-05-22 @ 23:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback