Tre rätters i Odda

Under helgen då J var här på besök bjöd vi hem de andra svenska farmaceuterna (det finns bara svenska farmaceuter på vårt apotek. Vi var då fyra svenska farmaceuter, nu är vi tre) från vårt apotek på middag. Jag, J och T hade lagat trerätters. Vi hade jättetrevligt och insåg nog att det faktist går att ha ett umgänge här i denna pyttelilla by :) Grannen som bor över oss, H (som även hon arbetar på vårt apotek, som apotekstekniker), hade fest samma kväll och kom ner och hälsade på!


M, T och K (som inte vill vara med på kort)


Vår söta granne H kom ner och bjöd på drink, vilket T tyckte var gott :)


Fotografen var min J och jag syns i bakgrunden :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

:) vacker bild... hahahahha

2009-05-25 @ 02:05:50
Postat av: chilenaren...

hahaha glömde det var jag som skrev innan hahahaa

2009-05-25 @ 02:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback