Underbara Östra hamnen


Min J och J med vattnet i bakgrunden


Mälarvy från Östra hamnen i Västerås. Vem vill inte bo här?

Jag hade världens tur med vädret när jag var hemma över påsken. Jag tror att jag åt lunch ute i solen 6 gånger under de 9 dagar jag var hemma :) En dag träffade jag och min J syster yster och hennes vänner S och J i Östra hamnen i Västerås för att äta lunch. Hur mysigt som helst. För de som inte vet så ligger Västerås faktist vid vattnet. Vid Mälaren närmare bestämt. Här är bildbevis på detta och bilderna visar även ett bostadområde där jag gärna vill bo i framtiden. Jag ska bara övertala J att det är här vi ska köpa vår lägenhet :)


Syster yster, min J och S i Östra hamnen med restaurangerna i bakgrunden. Här vill jag bo!


Lillåudden är också ett fint bostadområde i Västerås, där jag kan tänka mig bo


En fin båt utanför restaurangen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback