Viktig shopping :)

Under påskvecken fick jag ledigt från jobbet av min snälla chef. Så då åkte jag hem till alla nära och kära i Sverige :) Jag hade bara hunnit vara i Norge 2 veckor, men det var ändå skönt att komma hem och smälta första intrycket. Hade det toppen hemma, och vädret var underbart!
Jag hann även med lite livsviktig shopping hemma i Västerås :)


Ny Tee i härlig färg från Acne. Detta är mitt första rosa plagg någonsin tror jag :) Jag tyckte jag behövde pigga upp min annars svart-vit-gråa garderob!


Marinblå tygskor från HM som kommer sitta på mina fötter i Norge i sommar


Köpte även lite Ahlgrens bilar (som jag älskar!) att ta med till Norge. Det finns bilar där oxå, men de kostar 3 gånger så mycket. Så jag köpte med mig 6 påsar för att klara mig ett tag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback