Guess what I bought

I lordags var jag, M och E forst i St Kilda for att prata med tjejerna pa Peter Pan om vara planerade Australienresor. Sen tog vi tram till Southern Cross och Outlet kopcentret DFO. Jag hade verkligen inte planerat att kopa nagot, men allt var sa billigt att jag inte kunde lata bli :) Detta fick folja med mig hem:

image699
Ja, det belv annu en vaska. Men detta ar den sista jag lovar! Guessvaskan var pa 50 % rea och med tanke pa hur billigt det ar har att shoppa (jamfort med hemma i Sverige) sa belv den inte sa dyr. Ca. 300 kr betalade jag for den! Och nu lovar jag att jag inte ska kopa nagra fler vaskor!

image700
En fin scarf fran Country Road som bara kostade 5 $ (AUD) = 28 kr! Perfekt nu nar det borjar bli lite kallare har. Idag ar det ju faktist bara 20 grader ute :)

image701
En bra topp nu nar det som sagt borjar bli lite kallare. Aven denna som kommer fron Cotton On kostade bara 5 $!

Kommentarer
Postat av: H

Stackars...bara 20 grader :) Här är d typ 4... :(

2008-04-14 @ 09:05:36
Postat av: Maria Wennergren

Ja, här går man och längtar efter sol och värme.
Så fort solen tittar fram, vänder man näsan upp mot himlen och bara längtar....
Men snart ska väl värmen komma.
kramar
mamma

2008-04-14 @ 11:42:03
Postat av: Maria Wennergren

Då får vi se hur långt väsk-löftet håller!!!!
kramar
mamma

2008-04-14 @ 11:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback