Fiji i bildformat

Jag har ju lovat att visa L.A resan i bildformat, vilket jag helt har glömt bort. Nu när jag väl kom på det, kom jag även på att det nog är mer logiskt att visa Fiji i bilformat först. Jag har ju visat allt i rätt ordning hittills (Australien och Nya Zeeland), så då kan jag ju fortsätta med det. Så nu kommer Fiji i bildformat och senare L.A.


Hindutempel i Nadi


Närbild på hindutemplets häftiga tak


Härlig fruktmarknad i Fijis huvudstad Nadi


Fiji är vackert och grönt


Vi tog bussen mellan hotellet och huvudstaden. Helt plötsligt var chauffören ute och körde på stranden precis vid vattnet. Det är man inte van vid direkt :)


När vi var i Fiji bodde vi i New Town Beach som är ett litet område utanför huvudstaden Nadi. Där fanns 8 hotell och 2 restauranger. Vi hittade en favoritrestaurang (Smugglers) där vi åte middag varje kväll. De serverade bland annat denna fijianska specialiteten. Hur gott som helst!


Denna fina solnedgång fick vi njuta av varje kväll när vi satt på Smugglers och åt middag. Hur vacker som helst!


Fijiansk elddans


Vårt fina hotell. Vi bodde där nästan själva under de 8 nätter vi var på Fiji, så vi hade poolen för oss själva!


Den härliga poolen på hotellet!


Dagens outfit på väg mot middag på Smugglers: Jeansshorts från Supré (Australien), svart linne från Cotton On (Australien), vit sport BH från HM och svarta flip-flops från Havaianas (Australien).


J's outfit samma kväll: Svarta shorts från HM, Tee med tryck från någon butik i Malaysia (present från mig) och svarta flip-flops från Havaianas (Australien).


Jag och J vid solnedgången på stranden 50 m från vårt hotell!


Fin avslutningsbild från vår tid i Fiji!

Kommentarer
Postat av: Mia

Galet fint det är där


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback