Nya lägenheten

Nu kommer äntligen lite bilder på hur vi bor här i Odda. I Norheimsund har vi en liten omodern, men hemtrevlig och mysig tvåa. Här i Odda har vi en mer modern och stilren trea. Jag trivs bra i båda lägenheterna. Anledningen till att jag behöver två lägenheter här i Norge för tillfället är att jag jobbar periodvis både på apoteket i Øystese och här i Odda. Men till hösten är det meningen att jag bara ska vara här i Odda.


Köket i ek och rostfrittt stål. Helt i min smak :)


Kyl och frys med ismaskin. Ismaskinen har ett eget liv och bestämmer själv när han vill spotta ut en isbit. Ibalnd blir man utan :)


Vardagsrum med soffor i en skrikigare färg :)


Den obligatoriska platt TVn...


Mitt rum med dubbelsäng

Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

En riktigt fin lägenhet ni har!!!!!!

Hälsningar

från

mamma i stugan

2009-05-22 @ 16:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback