Steinsdalsfossen

Steinsdalsfossen

Steinsdalsfossen är ett vattenfall som ligger utanför Norheimsund. När jag åkte tillbaka till Norge efter påsken fick jag sällskap av T. T är en tjej som gick i min klass på apotekarprogrammet i Uppsala. Hon behövde jobb så jag kollade med min chef om de behövde en till, vilket de gjorde. Så numera jobbar både jag och T här. En av de första dagarna T var här tog vi en promenad till detta vattenfall. Jättevackert!


Bakom vattenfallet


Jag och Steinsdalsfossen

Imorgon kommer bilder på hur jag och T bor nu. Det är lite modernare än hur vi bodde i Norheimsund, om man säger så :)




Kommentarer
Postat av: Maria Wennergren

En storslagen natur!!!!!

Vore kul om pappa och jag kan komma och hälsa på i sommar.

kramar

mamma

2009-05-18 @ 13:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback